listan är tagen från en anna blogg och sen mina svar på årets!

Allmänt Permalink0



Nya vänner;
I klassen(blev typ kompis med karro, lenita och nicole kanske i november oktober men vi blev mer vänner sen :)) sen på fester har jag fått nya vänner

kärlek;
Mitt ex, sen ett annat gammal

bästa resa;
gotland, öland

bästa köp;
Alla mina tights, gillar min nyårsklänning :D
största misstag;
att man inte kan släppa gamla kärlek

bästa present;
Min julklappar wiie :D

jobbigaste;
finns många jobbiga stunder i oliak tillfällen svårt att säga.

minnen;
alla fester är grymma ;)

antal gånger full;
det går inte att räkna, kommer inte ihåg. inte bra förbild därva..

bra val;
att jag börja umgås med älsklingarna:)

slöseri;
alla gånger man shoppar hahahh älskar ju att shoppa :) sen får man väl säga alkoholen höhö

pinsamste;
jag gör bort mig typ hela tiden ;)

nya familjemedlemmar;
ingen ny ;)

dumma val;
finns väl många, men ingen jag kan komma på nu :)

Till top