Emilia dag<3

Allmänt Permalink0
Var med min sötnos idag. Hon kom till mig i natt och sov hos mig, vi prata massa coh sen sov vi. Blev väckte av pappa vid åtta att vi skulle in på drop in hos vårdcentralen. Var fett trött men jag skulle ju ta att leverprov.
Har nu tagit det efter jag, emilia och pappa vänta två och en halv timme typ. sen åkte jag och emilia hem till mig. Vi chilla och sen åkte jag med henne till tandläkern höll på att somna när jag vänta på henne medans hon var där inne. Men skillnaden från doktorn idag och tandläkaren var att emilia var hos tandläkaren i fem minuter haha!

jag åt middag hos henne oxå. Nu måste jag vara hemma ikväll tråkigt men måste ta det lugnt. För imorrn är det twilight movie night från sex till natten med bvän johanna<3
Ska bli skit kuuul :D
Ska vara med emilia på dagen oxå :D!<3

Men det som är grymt nu är att min älskade data funkar nnu igen wiiiiiiiieeeeee:D:D:D<3<3<3
KÄRLEK!<3
<3333333333
Till top