2011- ett test hur det har vart :)

Allmänt Permalink0
1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut ? - Det jag kan komma på nu är att jag smaka sushi haha coh gått på en casting till en riktigt film, sen kanske något mer

2. Höll du några av dina nyårslöften ? - ah till en vis del och vissa gick i uppfyllese

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år ? -nej

4. Dog någon som stog dig nära ? - min pappas faster viola dog igår :/

5. Vilka länder besökte du ? - sverige haha xD

6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha mer av 2012 ? - få resa utomlands, ha typ en miljon o pengar höhö, och sen en liten hemligönskan ;)

7. Vilket minne kommer du minnas från 2011 ? - finns så mycket, vissa speciella dagar med mina vänner och när jag blev tsm med min kille, sen min 18 års dag den bästa festkvällen ever, big brother finalen var grym att se:)

8. Vilken var din största framgång 2011 ? - Att jag har gått på en casting :) och kommit på vad jag vill satsa på

9. Största misstaget 2011 ? - vissa olika fyllor som smärtar mig faktiskt när jag har gjort folk ledsna, ångrar mycket från valborg hur jag var :(

10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011 ? -var sjuk i två  veckor för bara en vecka sen men annars vart hyffast frisk :)

11. Bästa köpet ? - gillar alla min köp :)

12. Vad Spenderade du mest pengar på ? - lite allt möjligt men dricka ibland eftersom det är dyrt på krogen och sen är det väl kläder ändå ;)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad ? - min 18 års dag :) och mina vänner och min pojkvän gör mig glad att träffa dom och ha dom. min familj som är bäst och mina underbarste fina katter<3

14. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2011 ? - Adele- Someone like you,  Avicii- Levels, Nause- Made of. Många låtar fårn idol också m.m

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr ? - 2011 har vart ett toppen år i stort sätt. är väl typ två månader(april lite maj) av alla som jag mådde dåligt annars skit bra år :)

16. Vad önskar du att du hade gjort mer ? mer castingar men ska bli nu :)

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre ? - haft så otroligt onödiga tankar på vissa grejer..

18. Hur tillbringade du julen ? - med mamma, pappa, daniel, finn och juan :)

19. Blev du kär i år ? - ja :)

20.Favoritprogram? andra avenyn, vänner <3

21. Bästa boken du läst ? - cirkeln :)

22. Största musikaliska upptäckten ? - amanda f, robin s, moa :)

23. Jobbigaste 2011 ? - all press..

24. Något du önskade och fick när du fyllde år ? - den bästa kvällen i mitt liv<3

25. Något du önskade dig men inte fick ? - en miljon ;)?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011 ? - jag hade middag för mina tjejor(emilia, gabriella, veronica, tina, karro, lenita och jessi ), öppna deras paket och vi drack vin åt god mat och efterrätt snacka och föra hos mig :) sen följde karro, lenita, jessi med mig, vi åkte till stan mötte john och kevin vi sex gick in på lobby och festa där, as bra drag vid tolv-fem hehe :) jag och karro träffa på nicky och simon och nåra till från bigbrother prata med dom och va med dom :)
 
27. Finns det något som skulle kunnat göra 2011 lite bättre ? - tror inte det

28. Hur skulle du beskriva din stil 2011 ? -inom kläder? typ lite mer seriösare och snyggt och ibland lite coola detaljer ;)

29. Vad fick dig att må bra ? - min nära och kära, inget liv utan dom<3

30. Vilken kändis är du mest sugen på ? - twilight boysen ;) haha
 
31. Vem saknade du ? - finns väl nån

32. De bästa människorna du träffat ? - jag har dom  bästa hos mig, woohoo :D
Till top