shooo

Allmänt Permalink0

bästa uppdateringen ever eller hur ;) haha :)
men ska berätta vad jag har gjort wooohoo (a)

I tisdags så var jag med gabriella det sa jag, vi gick runt i centrum. jag köpte två par trosor på rea och vi gick runt och snacka. Vi drog hem till henne och chilla där. På kvällen drog vi till en krog hos henne med en till kompis till henne. vi snacka lite skit och drack lite, ja några cider mums :) sen drog vi till en anna krog i närheten. Vi åkte hem till mig(jag och gabriella). Vi kolla på red eye, jag såg halva och gabrielaa hela hihi :)

i onsdags åkte jag hem till karro, där var jag, lenita och karro och hade en mys dag. äta på en grill/pizzera och hyrde en film, super 8 :) den var bra, somnade inte ;) konstigt. haha. vi sov hos barro och hade en mys kväll:)

I torsdags alltså igår kom jag hem vid typ fem och klippte pappa på typ 30 min blev fett stressad för jag och min pöjk skulle åka och kolla på bio och äta nått. jag åt typ en liten hamburgare men sen till bion feta stor popcorn och läsk möööms :) vi såg sherlock holms a game of shadows, den var jätte bra :) efter det åkte vi hem till mig blev em promenix eftersom bussen var seg på att komma också.

Idag är det fredag och jag har vart i stan och shoppat med gabriella :D jag köpte en maskara, puder, tights- som behövs till imorrn :) sen en kavaj och en blus :) ikväll blir det att ta det lugnt nyår imorrn lixom ;)

den dagen ser ut såhär vad jag kan veta nu. på morgonen packa vad jag ska ha med, duscha fixa mig lite, klippa veronica sen åka hem till gabriella. där ska jag och gabriella fixa oss, föra, äta middag och ha skoj innan kvällen kommer wooohoo :)

oooh hej det blev inget litet inlägg ;)

Till top