funny onsdag!

Allmänt Permalink0

haft skit kul i skolan ida hehe :D börja med no när vi prata om miljö förstöring inget kul utan bara så sjukt hur världen låter oss själva att gå under?

sen hade vi religon och då berätta våran lärare att hon ska sluta, HON var ju den bästa läraren :(( fan vi har haft otur vår klass många lärare som har bytt och sånt pga, barn och nya jobb inte okej :/ men jag förstår om hon får nya jobb chanser att man ska ta dom :)

efter det åt vi lunch och det var på ett matställe som ska lägga ner så vi åt där för sista gången.

Vi hade små A efter lunchen blev skit trött så jag somnade under lektionen, hehehe :) och sen kom projektarbetet som vi tre skulle jobba med. När vi kom in i salongen så sa jag: - asså vi måste jobba på snabbt jag kan inte vara kvar längre idag.. sen fem minuter senare har jag fått en sjuk idé som vanligt och springer in i ett rum och tar på mig en ful peruk och driver med dom. sen så tog vi alla tre på oss peruker och gjorde skämt video och gick runt på skolan med dom och skulle se allas reaktioner. hahahah några tjejer som kanske gick i ettan blev chockade och en gubbe skratta, då sa lenita vad skrattar han åt och karro bara vet inte. och vi garva ingentingen förens vi var tbx i salongen hahahha omg;) sen så hitta vi fler fula peruker och medans lenita gjorde det sista på hennes hår gick jag och karro och skulle se om det fanns kvar folk i skolan när vi hade dom perukerna på oss. är då inte alla lärare samlade på möte med rektorn i en sal som vi gick förbi och kollade in på hahahahhaXD shit vad jag garva hur kan man faila? jag filmade för se deras reaktioner men är inte jäkla lyset på vid kameran så den lyser starkt in, hahaha lol blev inget diskret OMG :D fett kul. men vi hann med det vi skulle på projektet ändå :)

två gånger träning har jag gjort oxå i samanlagt tid i drygt 40 min :) så kul :D!

skön onsdag! plus sovmorgon imorrn lovely :)




hahahhahahah assså omg...

Till top