Mitt år: 2012

Allmänt Permalink0
Tänkte att kolla hur mitt år har sätt ut och ta med några delar från detta år börjar från januari tills nu :)
 
Sökt olika jobb och här var jag påväg till ett jobb för lämna cv.
 
Var på bigbrother premiären med karro och gabriella:)
 
Har gymmat i år men nu är det power walk som är min träning
 
Var på kryssning med familjen för att fira mamma att hon fyllde 50 år, sen var vi på dan där i finland.
 
Körde LCHF i typ två månader för att testa på det
 
Hade min studentskiva och jag var catwomen och blev klassen kattmamma hihi
 
Mösspåtaning hade vi i skolan sen drog vi till hellströms
 
Varit fler utgångar i år och här en bild från förkrök med mina babes
 
Var på bigbrother finalen med karro, lenita, emilia och gabriella
 
JAG TOG STUDENTEN :D
 
Var i västervik med min dåvarande pojkvän under midsommar
 
Jag har jobbat på posten
 
Kollat på massa olika filmer på bio här är ena
 
Var i göteborg med gabriella, ida och veronica :)
 
Jag färga mitt hår och blev brunett för första gången
 
Var i borlänge med mina tjejer!<3
 
Utomhus bio i år igen men inte lika mycket
 
Jag tappa min data så skärmen gick sönder så har haft det så här länge och nu har jag en ny data
 
Jag fira min 19 års dag som blev kaos
 
Började plugga teori och övningskörde i trafikskola
 
Fixade tillbaka mitt hår till blont
 
Halloween var jag en katt hehe ;) och nu hade jag fixat mitt hår så det blev ännu mer blont
 
Jag tog körkortet, så glad och stolt :D!
Har så klart pussat och myst  med min lilla älskling juan, och han har busat som alltid
 
och myst, pussat med lilla älskling finn :)
 
Firat jul med mammas sida och hade det kul :)
 
Och imorrn är det nyår. Nytt år, nya tag , nya minnen :)
Har ju hänt massa mer grejer men det är lite av allt :)
 
Till top