Big brother deltagare

Allmänt Permalink0
Tänkte prata lite om några deltagare från BB :)


Marcel

asså visst han kan vara rolig ibland, men helt seriöst fett jäkla taskig när han sa till hanna J att han tror att hon har vart man förut. sen att han bara garva åt det. typ först nu har han börjat ångra sig på riktigt. sen verkar han vara en dryg person på riktigt. att han jobbar som lärare är lite skrämmande..


Hanna W
visst att hon spelar en dum idiot och är som hon är, men helt ärligt det skulle vara lite tråkigare att kolla på BB om hon inte var med haha. bara för att hon är som hon är. för man märker att hon spelar en roll när det är livesändning och första natten och så. men ibland ser man ju hennes riktigta mer normala sida.men orka att spela en annan människa än vad man är i flera dagar..


Jimmy

omg vad gör han där? pratar han ens ? seriöst man hör inte att han gör nått, fler än bara han som är så också. nej men vafan prata lite om det ska gå bra för dig. han sa ju att han skulle bestämma, yee right..


Jessica
UUUUUT kvinna, du pratar som att du kan allt och att allt handlar om dig.om jag var i huset med dig skulle jag fått damp på dig. seriöst du måste åka nästa vecka..


Tenny
asså först när jag såg bilden trodde jag att det skulle vara en jobbig kille som är tönt haha. men han är ju as skön och rolig. han har samma humor som mig, ironisk och rolig i sina skämt sen märker man att han är 100 % sig själv, gogo tenny!

så jag orkar inte skriva om fler deltagare ;)
Till top