minnen som kommer aldrig försvinna

Musik/video Permalink1
"Det kommer inte bli som förr.
Men det kommer bli bättre för alla.
Vet att jag borde vara mer ledsen inuti.
Men jag känner att det behövs.
Jag har tårar som rinner men har solen inuti mig någonstans.
Det kommer vara värt det, love you<3"// SKRIVET 13 DECEMBER 2009

jag är abslout inte en strak person som klarar mycket utan känslor, jag har massa känslor som flödar i mig i mängder, ibland undrar jag hur allt får plats.

den dagen jag skrev texten kan ha vart en av mina dagar under mitt liv som jag grät som mest, men efter det så fick jag släppa den otroliga lättnaden som behövdes.

för skulle inte beslutet fattas så skulle det bara ha varit värre idag. det vet jag. du verkar ju ha fattat lite vad du har gjort.

otroligt vad ett beslut kan förändra så mycket. men jag ska inte hoppas för mycket för man kan inte lita på att det inte kommer bli som då igen...




#1 - - Bella Davis - MODELL BLOGG:

söt blogg du har sötnos!

Till top