monday

Allmänt Permalink2
haha engelskan kom med som rubrik, check! haha aja.
måndag idag wooohooo eller ja typ nej, eller är faktiskt på bra humör idag fast lingon veckan har börjat men som sagt HUMÖRSVÄNINGAR, är super glad ibland men nästa dag kan jag vara annat, hoppas på glad då med ;)

sitter här vid datorn och chillar, satt på mig mys kläder, sköna tights och t-shirt :) lite bilder på mig kommer här hur jag ser ut idag;) lagom måndags fräsch haha ;)




ser ut som en dunder näsa men jag bjuder på det wohhooo :D
#1 - - Benita Fransén:

bloppis på bloggen säljer fina stövlar och byxor :) http://kikibenchaa.blogg.se/2012/january/bloppis.html

#2 - - Bella Davis - MODELL BLOGG:

Tack vad söt du är :)

Hur har din dag vart då?



Glöm inte att anmäla dig till min tävling "Veckans Modell" Kraam :)

Till top