stockholm i mitt hjärta

Musik/video Permalink0
jag tror fan att jag aldrig kommer lämna sverige och stockholm att bo i. för det första stört trivs jag i att bo i sverige förutom vissa grejer men ingen/inget är perfekt. för det andra så kan jag bara svenska hahah, skulle inte klara mig att prata något annat språk. skulle vilja kunna många språk så man kan knäcka äckel folk som pratar annat språk och kollar på en så man inte förstår. hatar dom som står och kollar på en med äckelblickar och pratar på sitt språk fy fan vad kul det skulle vara om man gick fram när dom prata sitt språk och börja prata deras språk hehehhe. shit vad dom skulle bli knäckta att jag har fattat vad dom har pratat om. aja tbx till ämnet.

jag älskar stockholm och sverige, men vem vet, man ska ju faktiskt aldrig säga aldrig! så jag kanske sitter i kina en dag eller tyskland eller ja kanske gotland ;)

Till top