hemma!

Allmänt Permalink0
kom hem för typ en och en halv timme sen.
är trött och så nu, ska sova i min säng nu ska bli skönt. haft en super rolig resa med ida, gabriella och veronica. shit vad vi har garvat, vad vi har gjort får ni veta imorrn ;)
saknar dock massa just nu! finn och juan (dom är hos pappa jag är hos mamma, får träffa dom imorrn<3), saknar min älskling som jag prata med i telefonen för typ en halvtimme sen, träffar han imorrn<3 (jag fick prata i hemtelefonen efter som min mobil sluta fungera under söndagen:( ska dock lämna in den imorrn och hoppas jag får en lånemobil, det måste jag!)
saknar karro och lenita som jag inte har träffat på huuuuur länge som helst, är ju annars van att träffa dom fem dagar i veckan i tre års tid (skolan) och sen ofta på helgerna.
saknar min mamma som har åkt utomlands idag, ha så kul<3
saknar min pappa får träffa han imorrn<3
min brorsa man han träffa jag för en stund sen :)

men tack, ida, gabriella och veronica för den roliga resan :D! måstes göras om:D känns tomt nu när man har varit van att vara med dom i flera dagar nu:( nu ska jag sova hörs imorrn! ååh ska berätta allt kul vi har gjort :)))) sov gott!
Till top