söndag :)

Allmänt Permalink0
redan söndag, så stört hur fort det går xD 
Men jag ska ju säga vad jag gjorde i helgen :)
 
I Fredags var jag i stan på dagen med mamma. Vi åt lunch och shoppade i stan :) jag fick hem det här:
nya höstskor som är hur sköna som helst och as snygga :D
sen nya underkläder har massa underkläder, älskar underkläder (kläder i huvudtaget hahaha), nej men underkläder kan man inte få för mycket av :)
 
På kvällen kom karro och lenita hem till migm vi fixa oss för vi skulle dra ut. 
och jag såg ut så här efter jag hade fixat mig:
Vi tre drog till daam, var roligt där :) träffa flera nya personer dät och några man kände. Kvällen avslutades med BK och taxi hem.
 
På lördagen så låg jag, lenita och karro och bara chillade. inte bakis bara trött :P vi skratta igenom vad som hade hänt underkvällen, var faktiskt jag för första gången som var mest nyktre underkvällen och som kom ihåg allt så jag berätta allt som hände hahahha xD
På kvällen åt jag och mamma god middag ute, cesar sallad åt jag MÖMS. sen kolla vi på bio. Vi såg den här filmen och det var super bra. Dock blir jag alltid lite snurrig i huvudet efter sånna filmer ;D
den var lite läskig ibland, eller ja mer obehaglig. haha jag klarar ju inte av sånna filmer eller jag mer gömmer mig när jag ser sånt men det gick bra :)
 
Idag ska jag bara ta det lugnt, känner mig lite sjuk :(
 
Till top