ur min dagbok.

Allmänt Permalink0
Jag har period vis skrivit dagbok för att kunna minnas när jag blir äldre hur jag har haft det under alla mina år. Därför jag nästan har den här bloggen som ett minne till framtiden. har också dagbok plus en blogg för att kunna skriva av mig:) men jag har ibland varit dålig på att skriva i min dagbok både nu och förut. men på bloggen här skriver jag nästan inga privata eller för personliga grejer. det är därför jag har en dagbok som bara jag får läsa.
Hahah jag tog upp min dagbok nyss och tänkte skriva. Sist jag skrev nått i den var den 18 september 2011.
Men jag tänkte visa er en liten del vad jag skrev nyss i mitt senaste skrivna inlägg i min dagbok här kommer den:
 
"30 september 2012
HAHA ja jag har inte skrivit på ett år men nu ska jag skriva mer för mitt egna bästa.
Det har ju hänt EN DEL sen den 18 september 2011.
Det här har ni (jag) missat lite kortfattat:
(och jag tar det från början)."
 
Så där, mer än det får ni inte veta, skrivit massa grejer allt från himmel till jord. Alla dom stor detaljerna har kommit ner för jag själv kan ju inte minnas allt men det som är viktigast fick komma med. 
 
Till top