Lista för år 2013

Allmänt Permalink0

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

haha, ätit sill och druckit glögg  och börjat dricka kaffe haha, nä men inga jätte stora grejer har gjorts

Hur har ditt 2013 varit?

Mycket blandat, haft sjukt mycket otur inom sjukdomar i familjen och andra grejer.

Blev du kär i år?

Nej :)

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

en grej som vi fick redan på i somras när jag var i Gotland med mamma, inget rolig grej men minns gör jag :(

Vad är din största framgång 2013?

att jag inte har vart arbetslös sen slutet av Juli! så stolt att jag har haft jobb sen dess :)

Bästa köpet?

måste vara min iphone ;) och min data :)

Vad spenderade du mest pengar på?

Har vart sjukt duktig på att spara inför stora grejer men annars roligheter och sånt :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När jag fick veta att Daniels tumör var positiv!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Wrecking Ball med Miley, the monster- Eminem och Rihanna (stavas nog inte så), och hey brother med avicii

Vem har du umgåtts med mest?

Gabriella och annie tror jag :)

Har du haft ett förhållande under 2013?

nepp

Vart reste du under 2013?

Gotland och rhodos

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Mer Vilja och kämpar glöd från min sida inom en grej och att få resa mera :)

Vad gjorde du på din födelsedag?

Då var de jobb fest :) sen fira jag mig med familjen och kompisar en annan dag för de var en måndag ;)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja de finns de alltid, att man lägger i en högre växel i ganska mycket. Har jobbat bra inom jobbet men finns annat också som skulle vart mer men de får jag ta nu :)

Vem saknade du?

Man saknar ju många personer som har gått bort men dom saknar man alla år :(

De bästa nya människorna du träffade?

Dom på mitt jobb härliga personer :D

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Ge inte upp eftersom jag vet att jag kan bara om jag verkligen vill och jag vill ju! KÄMPA! :)

 
Till top