En godmorgon lista

tester/listor Permalink0
Jag har insett att min senaste kyss….var helt onödig

jag saknar…mina vänner<3

jag pratar….för mycket ibland och för högt ibland

jag skrattar….ofta med dom bästa

jag tycker om….att prata :D

jag avskyr när folk….har ingen respekt och är falska mot folk

mina närmaste vänner är….bäst och underbarast

min första vän hette….annie

min första kärlek hette….när jag var 13 år var jag kär i en kille som heter Joseph

kärlek är….allt<3

min favoritfilm är….kollar mest på serie;D

när jag borstar tänderna….så går jag runt, kan inte stå still då

när jag lagar mat….blir det lite som det blir hahah

jag är rädd för….att något hemskt ska hända mig och mina nära och kära

jag önskar….att min högsta dröm slår in!

den bästa känslan är….när man är lycklig!

jag vill.. bli skådespelerska

jag är….bäst

jag är sämst på….göra tråkiga saker

jag kommer alltid att vara….ellinore, alltså bäst ;) haha

det finaste som finns….dom jag älskar<3

i sommar….ska jag åka utomlands och jobba!! hoppas jag hehe

sist jag grät var….igår kom det nästan en tår

jag kan….om jag vill

min mobiltelefon är…. 10 cm ifrån mig<3

när jag vaknar på morgonen….kollar jag på min mobil

innan jag somnar….så brukar jag kolla på någon film/serie

just nu håller jag på att….myser i sängen

med mitt utseende är jag mest nöjd med….mina ögon.(och rumpan ;) hoho)

idag har jag….ätit frukost och myst i sängen

på gymnasiet….var alla dar så roliga med mina älsklingar<3

jag vill verkligen….få vara frisk och lycklig, och att mina nära och kära också får vara det.

Till top