Dagar i bilder

Allmänt Permalink0
 
I lördags så jobba jag med paprica klubben och då var vi några som jobba med barnen och ville få med dom i paprica klubben och prata med dom vuxna och så :) Var skit kul!
 
Sen så på kvällen drog jag och karro ut och det börja på pizza hut och ett glas vin för mig sen drog vi till lion bar, sen amenisa och sist sommar, avsluta med att decka hemma och sova.
och man kan ju säga att man mådde inte så bra dagen efter uuuscch...
 
I måndags så träffa jag karro igen på en middag och sen drog vi till lion bar för en cider och efter det åkte vi hem till henne. I går så myste man med hennes hund<3
 
Idag är man sjuk, börja i måndags natt när jag vakna och har bara blivit värre :( har hämtat ut min data IGEN och hoppas nu att inga fler problem dyker upp.. ni ser ju hur ofräsch jag ser ut... vill bli frisk nu...
Till top