Trött tjej

Allmänt Permalink0
Efter att inte har jobbat på en vecka ( jobbar extra/ deltid har de nästan blivit mest) så har ju nu framför mig ett pass imorgon och ett på lördag, jobbade idag också. Sen nästa vecka har jag två olika jobb och de blir sex dagar jobb och en dag ledig, cash is king! Men är helt trött nu efter att ha stått upp sen 16.00 till 21.00 och inte vilat en gång. Tiden går fort och jag älskar att jobba med ett jobb där man står upp och är aktiv men skulle ljuga om jag sa att jag är pigg nu ;)
 
De som är as nice är att jag och gabriella har tränat två gånger denna vecka och tredje passet imorgon! Vi har ju hunnit med tre pass förut på en vecka men mest två och de är ju inte så konstigt man har jobbat som en galning så är svårt att hinna med allt. Men blir de två till tre gånger i veckan så är jag nöjd :)! jag står och går hela dagarna när jag jobbar så får massa träning. Är faktiskt taggad att träna fast jag är trött nu, efter en god sömn så är jag ju pigg :)!
 
Verkligen ÄLSKAR kickboxning och är så glad att jag har hittat nått jag inte tröttnar på efter två veckor! HAPPY! Jag funkar ju så inom träning att jag köper nått och tycker de är kul i två veckor sen är de inte lika kul längre. Men kickboxning de var min grej jag skulle träna!:D Jag får berätta lite mer hur våra pass är, dom är grymma! :)
Nu ska jag sova och sen är de jobb, träning och bio imorgon som väntas! :) en toppen fredag enligt mig! :D
 
Puss på er!
En bild på en mycket trött tjej hehe
 
Till top