Glad påsk!

Allmänt Permalink0
Under min påskhelg så har jag hittat på de här:
I fredags färga jag mammas hår och klippte de lite, sen på kvällen kolla jag bara på lets dance :) min brorsa kom hem nu för en vecka :)
I lördags så gick jag hem till Annie. Vi satt i solen , lyssna på massa musik, drack lite vin åt en god lunch måla lite ägg haha, sen på kvällen kom några kompisar till annie och blev mer vin och spela spel!:) 
Idag så kom min moster, två av mina kusiner, min morbror, min brorsa, min mammas kille, mamma och jag. Har ätit lunch/middag och fikat, solat och spelat spel :) jätte mysigt:)! 
Haft en jätte mysig och trevlig helg och vädret har ju varit helt underbar, har fått lite färg på bröstet och armarna:)!! Yey, jag ska bli mega brun i sommar!!! Hehe ;)
Min och annies lunch!;)
Mitt påskägg och bio presentkort 
När annie och jag gick promenad, vackert!:)
Lilla fenja!<3
Jag idag, älskar min starka rosa läppsift från nyx!:)

Till top