Mina hjärtan, mina bebisar, mina älsklingar<3

Allmänt Permalink0
Dom två är som mina barn fast utan att jag har fött dom. Älskar dom så obeskrivligt mycket och de här vet alla nu vid de här laget- Men de går inte att säga de för mycket! Pussar på dom minst tusen gånger per dag. Kan även idag sitta och nypa mig själv och sen förstå att ja de är dina små kissar. Jag får varje gång tårar i ögonen när jag vet att en dag så finns inte dom mer. Klarar inte av de för fem öre. Jag har fått två bebisar som är tio år idag (finn har fyllt de och Juan om en månad). Dom betyder så himla mycket för mig och de är alltid tomt när man inte är med. De räcker att jag vet att dom ligger i rummet bredvid så blir jag lugn. Då går jag dit och pussar på dom. Kan sitta och kolla på dom som de vore mina barn som sover. Så söta! Jag hoppas Finn och Juan förstår hur mycket jag älskar dom!<3 Med dom orden så blickar vi tillbaks när dom var små:) Är de bara jag som får panik av sötheten? nej juste ;)
 
 
 
 
 
 
Till top