Ellinore tipsar!

Skönhet Permalink0
Har ju helt glömt bort att skriva att för typ två veckor sen så fick jag håret fixat hos en duktig frisör, slingad och klippt as fräsch nu:)
hela håret syns inte men aja :)
De jag skulle vilja tipsa till er som har torrt hår är att efter varje gång man har duschat håret ( kan ta på de här i torrt hår också men kan lätt bli för fett då, helst blött). De är att ta först kokosolja på topparna längst ner bara inte för högt upp, jag tar typ fem cm. sen ta från topparna upp i halva håret med en vanlig olja jag har från elvital. Efter de här så suger håret in all fett jag har fått på topparna och får jätte lent hår:D!
 
Den här kan man köpa på mat affärer, jag köpte den på ica. tror den kostar 40-50 kr håller as länge!
den kan man köpa på ica med eller typ h&m. kostar nog runt 70-80 kr och den håller as länge också :)!
Till top