IDAG ÄR EN BRA DAG!

Allmänt, Träning, kost och LCHF Permalink0
Inget speciellt har hänt så men jag är bara på allmänt grymt bra humör. Har jobbat och sen här hemma nu har jag fixat i min garderob har slängt några plagg och vikt om allt och lagt i ordning, (tights, byxor, varma tröjor, linnen m.m.) känner mig hur duktig som helst eftersom jag är en latmask inom att ha ordning och så hehe.
 
Sen har jag bestämt mig att ge LCHF en ny och ärlig chans och inte var så jävla LAT! (är lat när de handlar om att laga mat eftersom de är piss tråkigt...) För sist när jag körde på de så gick jag ner bara första veckan 3 kg! Och LCHF är en livskost inte diet och jag vill hitta en livskost som passar mig. Pasta, potatis, ris och sånt äter jag typ aldrig de är bröd jag äter och sötsaker ibland och de ska man ju ta bort. Finns ju massa goda efterätter man kan göra som är för LCHF! Vill ge den än ärlig chans när jag vet att den funkar för andra och även för mig under de veckor jag gjorde för två år sen. Så de har gjort mig på ett glatt humör också! :)
 
Nu ska jag vara duktig och öva manus, först på dialogen som jag ska kunna, har filmskådespeleri kurs på tisdagar. De har vart fyra gånger nu, as kul :D Sen en annan kurs på torsdagar: fortsättning och fördjupnings teater kurs. Super kul de med :) men den startar som sagt på torsdag :)! Ska även öva på två monologer inför en audition till en teater skola. Ena monologen kan jag och den andra ska jag börja på. Dock inte idag eftersom klockan är mycket :) Men dom ska jag öva på massor i veckan och framåt, för bara för att jag kan ena så betyder de inte att jag slutar övar på den utan då kommer ju själva fördjupningen i texten på karaktär, skådespeleri osv :) KUUUUL!!
 
HAHA ni ser ingen kan stoppa mitt humör idag! Tänk om man kunde må så här varje dag haha! Inte ha temperament som flyger upp och ner som en karusell, men så är ju jag. En levande PMS bomb. Nej så farligt är de inte är oftast glad :D men idag är de något extra ;)
 
 
 
Till top