Blogglista

Allmänt Permalink0
HAR DU ?
Folköl i kylen : haha nej
Något husdjur : Ja två kisse missar :D
Någon favoriträtt : LCHF hamburgare mums!
Puder på dig :  jajemen
Några framtidsplaner : Vill mer än gärna bli skådespelare. Skulle ha varit sjuk kul!:D
Någon sjukdom : nej inte vad jag vet:O
Gymkort : De har jag
En homosexuell kompis : Nej, vill ha en bögkompis så härliga :D
Duschat idag : ska duscha efter träningen idag
Någon kompis som snarkar : Ja haha
Någon vän som spelar i ett band : Tyvärr inte
Någon som förstår dig : Min mamma
Något beroende : nej de har jag väl inte, älskar dock att köpa smink och är nog lite beroende av kaffe ;)
Fikat idag : Nej
Nagellack : har pastell lilla på mig :))
Någon vän som bor i ett annat land : Nej
 
VEM ? ..
Avskyr du : djurmisshandlare
Delar du mest minnen med : de är många
Längtar du mest efter : helgen ;)
Stör du dig på : många haha, nej men vet inte. Ingen jag går runt tänker på, de tar bara energi.
Gosar du med : mina katter :D
Lagar mat : Jag själv
Diskar : Jag eller någon annan i familjen
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : Veckorevyn eller solo tycker jag om. Eller någon skvaller tidning. Lchf tidningar är aldrig fel häller ;)
Dag fyller du år : 16 september,  1993 var året jag kom haha
Årstid föredrar du : sommar såklart <3
Stad är du uppväxt i : Stockholm
 
VAD ? ..
Gör du nu : Jag tar de lugnt bara
Gör dig till en bra människa : Alla dom som jag älskar
Gör dig till en dålig människa : svår fråga, när man är stressad så är jag ingen lätt människa.
Vill du arbeta med : Helst av allt skådespelare, en stor dröm jag har haft länge. Men älskar mitt jobb som receptionist:)
Är roligast just nu : Att hänga med sköna människor
Har du på dig nu : Mys kläder;)
Har du för smink idag : nepp :)
Äger du för skor : Ja flera stycken haha
Har du för storlek i skor : 37 oftast men borde ha 36 men har så breda fötter så måste ibland köpa 38 och då är dom stora på längden istället. så krångligt xD
Läser du för bok : Gatukatten Bob
Ska du göra nu : Bara ta de lugnt får se om jag hittar på något sen på kvällen :)
Till top