Dagens: VILL HA!

Allmänt, Skönhet Permalink0
Åh vad jag gärna skulle vilja ha dom här fina och bra sakerna. Får tänka ut vilket av dom som är mest nödvändning för jag kan inte köpa allt då ringer lyxfällan till slut ;)
 
Jag har hört så bra om den här fixerings sprejen från mac, har ingen fix sprej och känns som att de kanske skulle rädda mitt liv? nej haha inte riktigt så.
 
 
En annan produkt jag vill köpa från Mac är ett läppstift. Jag har ett sen innan och de är i färg angel, suuuper fin. Och vill ha typ alla mac läppstift men de går ju inte men den här skulle jag gärna vilja ha (färg: Brave)Kolla vad fint på den här tjejen. Gärna ha läpp pennan också haha
 
Den väskan är lite omöjlig att köpa eftersom känns lite för dyr, men drömma kan man alltid göra :)
HUUUUUR SNYGGA! :O
 
Jag vill verkligen ha ett par nude klackskor tills sommaren. Dom här är riktigt snygga från nelly :)
 
Till top