Jag överlevde

Allmänt Permalink0
I söndags var jag på en grej som är lite ovanlig. Jag och Annie var på en spökvandring i gamla stan. Var såååå nervös innan. Haha visste inte vad jag hade gett mig in på. Kom lixom en man med en svart rock och helt vit i ansiktet och med vita linser. hahaha super rädd blev jag xD han glodde nästan bara på mig kändes de som ;)
Men vandringen var jätte spännande och lagom läskig. Kul grej att göra :)
 
Idag efter jobbet ska jag träffa Lenita ska bli jätte kul. En liten AW hon och jag även fast vi inte har samma jobb ;) Man gör ju inte så mycket när man kommer hem så är kul att hinna träffa henne. Dock måste jag få med två tränings pass i veckan. Har tänkt mig PW imorgon och gym på torsdag. Om ni undrar så har de blivit 18.9 minus. Har nog gått ner ännu mer ska väga mig i helgen igen. Älskar lchf och älskar även min nya livsstil.
 
Ha en bra tisdag :)<3
Till top