Två bästa: Puder

Skönhet Permalink0
Idag tänkte jag fortsätta de här med två bästa. Idag tänkte jag visa vilka två puder som är mina favoriter.
 
Fit Me Powder- Maybelline New York (jag har färg 105):
De här pudret är jätte bra att lägga under ögon och på andra ställen i ansiktet som man vill ljusa upp. För jag köpte de här pudret i en-två ljusare nyans än vad jag har i vanliga fall. Sen skulle den här funka jätte bra i hela ansiktet också om man köper då en nyans som passar än. Jag tycker i alla fall att pudret mattar ner bra och håller länge. Sen kanske de är bara jag men har aldrig hittat ett puder som håller hela dagen så man får ju ha med puder dosan med sig och bättra på under dagen:)
 
 
 
 
Puder från Max Faktor:
De här är ett lös puder och färgen är transparent. Jag älskar puder som inte ger färg. Jag är ju ganska ljus i hyn på vintern, men sen kommer sommaren och då är man ju såklart brunare. Jag brukar ha ibland brun utan sol och då vill jag inte ha vitt puder i ansiktet blir ju inte snyggt alls. De enda negativa med den här är att de finns inget lock som man kan ta ut lite puder ifrån utan man måste dutta och ta försiktigt. Känns som att man alltid får upp för mycket produkt. Men annars är detta puder grymt:)! 
 
 
 
 
 
Till top