orkar inte med vintern

Allmänt Permalink0
Är de bara jag som tänker oj nästan allt snö är borta och man har ett litet hopp om att de ska bli varmare och nu är de en meter snö ute, yiiiipee... eller nä. Tycker att snön är mysig och vacker men okej de kan få vara snö under februari också men sen får den försvinna så kan vi se snön vid december igen :)? Låter bra va, hehe.
 
Är super trött idag med, måste vara vädret. För ha säkert sovit 8 timmar. Dricker mitt kaffe nu och hoppas att de piggar upp mig. Idag jobbar jag ett kort pass, sen hade jag tänkt att träna men lär nog träna här hemma. Gick ut i slask väder förra veckan men nu är de ju typ storm.
 
Ikväll ska mina älsklingar till veterinären, ska bli skönt att kolla att allt är bra. men är typ nervös för vi måste fråga vissa grejer som gör oss oroliga.
 
Så mysigt när dom ligger så här på en ;) Inte lika mysigt när man blir kissnödig vid de tillfället och man krigar för att ligga kvar så länge man kan innan man kissar. Allt för sina bebisar<3
 
 
Till top