Favvo!:)

Allmänt Permalink0
Jag älskar att kolla på olika youtubers. Mina favorit kanaler är dom här:
Therese Lindgren
Blir alltid lika glad när hon har lagt upp något. Hon är grym inom skönhet, hon är as rolig och gör grymma videos!
 
Emilia Ehrencrona
Har kollat på alla hennes videos och hon har sådan underbar personlighet. Riktigt roliga och bra videos gör även hon :)
 
Sandra Lindahl
Hitta hennes kanal för typ två veckor sen och jag skrattar så mycket under hennes videos för hon är också rolig. Hon har lite grov humor (som jag), hon bryr sig inte häller att hon är grov älskar de haha. Riktigt skön tjej!
 
Så vad har dom gemensamt att jag älskar deras kanaler. JO, dom är roliga och är sig själva. Dom kan underhålla genom att vara sig själv, de älskar jag. Behöver inte göra sig till, utan dom är roliga i sin personlighet. Sen är alla tre intresserad av smink. Får massa tips om bra grejer att köpa så man blir fattig i bara tanken att köpa allt. Måste hålla plånkan i styr haha! 
Till top