sjuk.se

Allmänt Permalink0
Har nu vart sjuk snart två veckor. Började med lite hals ont och ja lite konstig i halsen sen någon dag efter så rinner näsan eller är dunder täppt. Köpte sockerfria halstabletter eftersom jag inte kan ta vanliga halstabletter kommer ju få problem med magen istället då. Sen hade jag näs sprej också. Men sen typ den här veckan så har jag haft rethosta på nätter och lite hosta på dagen. Men som sagt brutala problem på nätterna. Idag köpte jag en hostmedicin som innehåller så pass bra att jag kan ta den. Stod på den att den passar att ta för diabetiker, har inte de men antar då att den har mindre socker i sig. Får testa i natt hoppas att den funkar på mig och att jag inte får ont i magen. Måste kolla extra efter hostmedicin eftersom jag gå på LCHF (borde inte va en enda kotte som ha missat de nu vid de här laget Hahah, behöver nog inte skriva de någon mer hehe).
 
Dricker ju nu de här goda teet OMG mums<3 köpte lite mer te när jag var på ica behövdes. Älskar te och kaffe, koffein <3 Jag.. haha alltid nått man är beroende av suck..

Och inte bara att jag är fortfarande sjuk, idag så vakna man med världens jäkla mens värk (varsågod för infon;) hehe) Fick knapra på Alvedon & ipren och gå runt med värmekudde om magen.. Dom tjejerna som säger att dom knappt har någon värk. Grattis för den lotten kan jag säga. Ibland vill man vara kille och glida runt på ett banan skal. Haha. Man har värk i lederna också som att man när som helst kommer att ramla om kull.
 
OJ Vad jag har klagat idag hehe. snart en ny vecka med en frisk Ellinore ( I HOPE) och glad kommer jag vara. Får ha lite PMS humör idag helt ok! :) Tänkte kolla någon film nu och fortsätta mumsa på teet! Imorgon jobbar jag, skönt att göra nått. Har ju jobbat när jag har vart sjuk för har ju inte haft feber, haft någon dag jag behövt tagit ledigt man vill ju inte förlora massa pengar.
 
Till top