det ni har missat!

Allmänt Permalink0
I tisdags var jag ute och fika med elli på ett cafe :) jag åt en super god kladdkaka MUMS ^^, Vi satt och prata om massa gamla minnen eftersom vi känner varandra sen tre års ålder typ, sen så prata vi om allt vi har missat. var skit roligt och mysigt :) sen fick jag skjuss hem eftersom hon har ett körkort som hon tog för ett halv år sen. så jäkla grymt :D!

Åkte sen hem och åt middag sen var det åka igen fast puss hem till min sötnos. Var med han under kvällen och sov hos han :) Sen när jag skulle gå till tåget på morgonen så glömde jag såklart min laddare hos han hahah fuck min mobil dör alltid utan min laddare :O

I onsdags hade jag och mamma mys dag med finn och juan och jag träna en massa också :) Vi kolla på idol också :)

Igår så mådde ja lite dåligt i skolan typ nästan lite sjuk. så jag en timme tidigare hem från skolan. så jag tänkte att jag passa på att hämta min laddare hos älsklingen då :) tog det lugnt igår eftersom jag vill inte bli sjuk..

idag mår jag lite bättre :) och idag är det praktik och jag ska färga en kund med ekologiska produkterna :D Sen ikväll ska jag vara med emilia :D antingen festa, chilla eller filmkväll vi får ju se vad som sker :)!

PUSS!!!!!
Till top