LÄNGTAR<3

Allmänt Permalink0
Åh vad jag längtar till Julen:)! Ska bli så himla mysigt. Min jul kommer se ut så här:
På Julafton så vaknar jag och Daniel och katterna hos pappa. Vi äter frukost där och säger God Jul till pappa och Britt-Marie. Sen går Daniel jag och katterna över till Mamma och ska fira där resten av dagen. Jag och Peter ska åka och hämta morfar och min moster. Min morbror kommer också:) Så fikar vi och sen blir de kalle anka. Jag är som fem år när de kommer till kalle anka, HAHA! Efter de blir de väl förberedelse till att ta fram all Jul mat :) Då sitter vi och äter och efter de blir de att öppna jul klappar. Karl-Bertil Jonson firar jul börjar klockan 19.00 och den vill jag se :)! Myser sen resten av kvällen :)Förra året var jag på en fin Jul show i kyrkan som går vid 23.00 har jag för mig och går nog på den i år också :)
 
På Juldagen ska jag och Daniel äta jul mat hos pappa och med Britt-Marie, dela ut julklappar efter de :)
 
Annandagen blir de att bara ta de lugnt och chilla :) Mysa med mina katter jobbar sen den 27:de :)
 
Kom på nu att jag måste göra köttbullar:O var jag som ska göra dom eftersom jag äter LCHF måste jag använda ett annat recept.. måste fixas snarast!
 
 
 
Till top