Latmask!

Allmänt Permalink0
Hahah! Jag ska alltid vara lite lat på vardagarna när jag är ledig xD! Lixom i måndags var jag ledig och låg och slappa och glodde på datan fram till 15.00! När jag hade hur mycket som helst att göra, ena grejen att träna. Har på sista tiden varit lat att ta på mig tränings kläderna och träna. Tyckt de är skönt när jag väl gör de men tar lång tid innan de kommer till skott! Har ju sätt nu under sju veckor att jag går ner mycket i vikt fast jag inte tränar 4 gånger i veckan så blir att jag tränar en eller två! Tror att jag omedvetet eller ja kanske lite medvetet har tänkt så.. suck. Fast de är ju svart på vitt att kosten är absolut de viktigaste. Förut så tränade jag typ 4-6 gånger på en vecka och gjorde så i några veckor och åt då lite halvt dåligt resultat: hände ingenting. Sen vet jag att man går upp i vikt med mycket träning för man får muskler men de borde vara lika delar att fett går bort och muskler kommer.
 
Men ska bli duktigare på att hinna träna tre gånger i veckan :) Gym tycker jag är super trist, så får bli en gång i veckan och då två PW i veckan :) PW är så skönt för man kan gå as fort, vinden i håret, en podcast i lurarna och flaxa med armarna :D Gjorde de i måndags så på fredag blir de gym! :) Styrka och kondition behövs, de ska inte bara vara en av dom :)
 
Men de är kul att verkligen se att 75 % är kosten och 25 % träning:) Träning är ju en bra grej att göra. De är verkligen inte bara när man ska uppnå ett resultat utan något som man gör för att få kroppen att känna sig levande :)
 
Till top