aj aj :(

Allmänt Permalink0
Har så jävla ont i nacken.. fattar inte hur jag kan ha fått så. Haft de nu sen igår kväll. Smörjt in med en kräm från alovera som ger varm känsla och sticks lite men de hjälper ett tag med sen gör de svin ont i igen. Har haft och har nu värmekudde på mig men hjälper inte. Fan alltså nacken den använder man så mycket (haha man använder ju många kroppsdelar) men känns nu som den viktigaste kroppsdelen, bara för att jag har ont där haha..
 
Har i alla fall idag gått promenad med annie och hennes söta vovve, blev nästan 1 timme och 30 min. Sååå skönt! Imorgon ska jag jobba och sen shopping med Jennifer. Har en liten lista jag vill införskaffa, kanske kan bli en haul sen på dom grejerna och de jag har köpt den senaste månaden? får se vad jag hinner med:)
 
ps: minus 5.6 kg nu ;) ds
Till top