Känslan som i ett spa

Skönhet Permalink0
Idag så tränade jag afrikansk dans, har en skiva hemma som man kollar på och gör likadant. As kul och de är jobbigare än vad man tror. Efter de duschade jag och idag tvättade jag håret försöker göra de bara två gånger i veckan ibland en gång i veckan. Sen körde jag min runda med hudvård serie för ansiktet. Medans jag gjorde allt de här så hade jag på spa musik som fanns på Youtube. Lite vatten som droppar och lugn musik hur skönt som helst. Dock ville Juan jama och gnälla lite samtidigt haha ;)
 
Min hudvårds serie jag kör:
 
1. När jag har smink på mig tar jag bort med den här:
 
2. sen använder jag den cleansing milk
 
3. sen den här toner
 
4. efter de tar jag den här och kör i cirklar i ansiktet men inte runt ögonen för de är så känsligt område
 
5. Måste sen återfukta huden så då avslutar jag med den här krämen och den ger lite färg i ansiktet för varje gång.

Här är alla jag har nu, ska köpa en ögonkräm och ögonsminkbortagning också.
 
Till top