Fredag!! Fredag!!

Allmänt Permalink0
Jaaa de är fredag och de innebär att helgen kommer snart. Måste bara jobba först till klockan 17.00 ;) Jag som tänkte ta en PW sen när jag kommer hem. Men verkar som att om de får bli inomhus träning. Men om de duggar lite så ska jag ändå ut, älskar att gå på PW!:D Så får se hur de blir. Så vad händer i min helg då, jo.
Ikväll blir de som sagt att träna, sen smörja in mig med kräm så att jag blir brun har vart vit fööör länge nu haha. Sen är de ju lets dance ikväll och jag är som en pensionär när de kommer till lets dance, älskar programmet ;)
 
Imorgon är de full rulle som gäller, jag ska fixa min deklaration (måstes göras sååå tråkigt haha), åka till centrum och handla lite. Sen måste jag fixa mig och göra mig klar för att fira Lenita och åka till henne. Så kul de ska bli:D!
 
På söndagen ska de verkligen bara vara en göra vad jag vill dag. Bara slappa och mysa med mina katter:) En toppen helg har jag framför mig helt enkelt. Hoppas ni får en super bra helg!:)
 
 
 
Till top