2 bästa: Läppstift

Skönhet Permalink0
Tänkte fortsätta på min serie inom två bästa. Läppstift är så svåååårt. Har alltid nya favoriter och de beror lite på årstid, lite vad som är nytt och färgerna. Men när jag kolla på mina läppstift nu så kom jag på vilka som är mina favoriter nästan året runt och passar till mycket :)
 
Mac- läppstift. Om jag fick välja så skulle jag vilja ha alla. De var typ bara för två veckor sen jag köpte min första ( så glad ). Och jag är KÄR! Jag har färgen Angel. De är ett läppstift som är Frost. Den är så krämig och bra. Håller faktiskt ganska bra på och kolla bara på färgen. MÅSTE köpa fler.. hehe.
 
The body shop läppstift. Jag har färgen 200. Hitta ingen bild på just den men de är rosa med lite touch av korall med lite glitter i sig. JÄTTE fin. Fick den i julklapp för två år sen tror jag. Har bara lite kvar av den och därför solklar val att ha med som favoriter. Inte ofta läppstift tar slut hehe.
Till top