WOW!

Träning, kost och LCHF Permalink0
De är så kul att se resultat även fast de inte känns att jag "bantar" (fel ord att använda men finns ingen annan). Jag känner att jag äter precis som vem som helst. Har noooooll jobbigt att vara utan socker (kolhydrater). Jag behöver inte svettas på gymmet varje dag och behöver inte svälta mig själv. Jag är pigg, mätt och fräsch. Jag blir smalare för varje vecka och jag ser bara mitt slut mål komma närmare och närmare. Känns inte som att jag äter en strikt kost utan jag äter en vanlig livs kost. Jag kan inte säga de här för mycket så därför säger jag de igen. JAAAAAG ÄÄÄÄLSKAR LCHF<3 haha har snart ingen i min närhet kvar så mycket som jag pratar om LCHF och nästan rullar ner overhead apparaten varje gång. Men alla tycker att jag är så duktig och de viktigaste av allt. Jag själv känner mig duktig och kan berömma mig själv. Jag ger mig själv lite små presenter för jag är duktig, SMINK såklart hehe.
 
Imorgon är de exakt 14 veckor sen jag började med min strikta kost inom LCHF. Jag har nu gått ner 14.3 kg. Har tränat typ max 2 gånger i veckan. Vill hinna med tre men mer än de känner jag att man inte hinner.
 
Jag drömmer mig bort och tänker på att hur snygg jag kommer vara i sommar. OJ tänker ni vilken mallig tjej. Japp!! haha nej skoja. Drömmer mig bort och tänker mig brun, smal (då menar jag en hälsosam smal kropp) och med ännu mer blekt hår. I sommar kan jag ha på mig (med gått samvete utan att må psykiskt dålig)shorts och kunna känna att jag är fin. De är ju viktigt att man trivs i sin kropp. Man ska inte gömma den. Allt handlar såklart inte om att bara ha en smal kropp. Utan man ska må bra inne i sig själv. Personligen tycker jag att ALLA borde minst äta hälften av allt socker som de gör. För människor äter betydligt mer än vad som behövs.. Sen är inte den smala/normalviktiga något alla måste vara. Men de är ju så hade jag haft för mycket övervikt när jag blir äldre så får man problem med leder, organ osv. Har ju inte känt av de nu när jag är ung så därför vill jag kunna känna mig fin och känna mig frisk hela livet. Ni kommer att få en före bild och efter bild men de är när jag är vid min mål vikt. Tar lite bilder i mellan också så man kan se skillnaden under hela resan.
 
Hoppas ni får en bra helg! Jag är frisk nu så ikväll ska jag ha de skoj! :D
Till top