Oj kära nån!

Allmänt Permalink0
Det var inte igår jag skrev senast direkt.. hehe.
 
Hjälp vad tiden rinner bort. Eller helt ärligt har jag inte pallat skriva. Får se om det här är ett ryck ur sandlådan eller om det håller i sig. Finns väl inte ens något sådan talesätt men aja ;)
 
Gick in på min blogg bara för skoj och haha fattar ingenting vissa dagar har jag haft många besökare även fast jag ej har bloggat sen maj. 
 
Mycket har ju hänt, jag har fått fast tjänst på ett företag som receptionist och det känns sååååååå bra! wooop!! heja mig osv haha :)
 
Ska börja leta efter lägenheter så man inte sitter hemma tills man är 35 ;) Hade inte varit så snyggt. Ingen Morran och Thobias för mig känner jag lite spontan! Asså jag är på värsta flum humöret eftersom det är fredag och är taggad som fan på att festa imorgon.
 
Jag är ju knäpp, på sommaren som var så kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde. Typ bara tog det lugnt. Nu på hösten när det är mörkt och kallt vill jag festa varje helg! Jag är ju lite tvärtom ibland. Trotsålder kallas det ;) nää haha men ikväll kommer jag nog bara se idol. Om det inte blir som förra fredagen. Jag hade precis duschat och hade på mig en jäkla turban på huvudet. Är då såklart osminkad och halft sover. Då skriver Jennifer till mig om att hon ville att vi skulle dra ut. Och japp jag börjar fixar mig.. haha. Men tror som sagt att jag ska bara ta det lugnt ikväll så man slipper vara bakis två dagar denna helg med ;) vilka problem hehe.
 
Ni får ha en trevlig helg! Så hörs vi kanske imorgon eller kanske om ett halv år man vet lixom inte med mig ♥
 
 
 Jag förra fredagen när man känner sig som snyggast under utgången---> när man ska på toa ;)
Till top