uppsala

Allmänt Permalink0
Asså jag skulle vilja åka dit, fett najs med den festa,, nää men då ska man bli sjuk och vara hemma hela helgen :( hatar att jag har sämt immunförsvar :(:(:(
kommer ta igen det nästa helgemn ändå det är valborg :(

Men nu ska jag inte dempa :) jag har typ nyss duschat och sitter med min mysiga knallrosa mjukisdress och min knallrosa handuk i håret I love that :D

kan ju inte prata om vad som händer under dagarna för jag inte så mycket, sover, tv, data sover.. lixom kul.. men har knappt sovit i natt pga att katterna kom igår till mamma för första gången och dom blir ju helt galna och busiga och nyfikna haha :) men dom kommer vara lugnare ikväll det tror jag :)

ha så kul nu alla och ni får festa och ha kul åt mig den här kvällen så hjälper jag till skit bra nästa helg :D!<33333
Till top