snabbt om min dag

Allmänt Permalink0

Är inget speciellt som har hänt idag men fick ett pms humör i en halvtimme när jag inte fick som jag villpå slutet av lektionen men fick det ändå haha..
Sen hade dagen rullat på som den ska.
Imorrn hoppas jag på att få klippa på våra dockor, tack! nu kom jag på att jag ska lägga ner mitt lås i väskan. GREAT!:D
 Jag ska ta och fixa mig i ordning och lägga mig nu så jag orkar gå upp imorrn :)
Sen imorrn är det träning och på söndag. Det jag gör är:

  • Springer en gång i veckan i 20 min + styrketräning hemma 15-20 min
  • Cyklar aktivit i 30-40 min en gång i veckan + styrketräning hemma 15-20 min
  • Har idrott på måndagar så träning då
  • Går en gång i veckan bland en rask promenad i 40-50 min

Det är mitt tränings schema varje vecka som jag ska följa.
Imorrn blir det cykla :)
PUSS!<3



Till top