dags att dra igen och kärlek till er!

Allmänt Permalink2
haha är verkligen nästan aldrig hemma, nu ska jag träffa lenita och karro. vi ska kolla på skräckfilmer hos lenita och sen sova där :)
shit vad jag kommer skita ner mig under skräckfilmerna hahahhaha....

vill bara säga en sak till karolina och lenita:
vilken jäkla tur jag har att jag har träffat er tjejer, obeskrivligt lycklig för det!
vet inte vad jag skulle ha gjort om jag inte hade träffat er tjejer
ni gör så att varje dag har en mening med att fyllas med skratt och minnen!
ni betyder så mycket för mig att det inte finns ord att beskrivas till er!
ni finns alltid för mig och det är jag tacksam över och ni ska veta att jag finns alltid för er.
ni har en enorm plats i mitt hjärta och jag älskar er obeskrivlit mycket!


nu var det inte en seriös bild på dom dock hehe,puss på er!<333

sen vill jag såklart säga några ord till min älskade ching!

emilia att jag har den turen att få ha dig som min bästavän är jag obeskrivligt tacksam för.
du har alltid funnits för mig i vått och torrt och det ska du veta att jag finns för dig<3
en vän som du är ja bara lycklig lottad att få ha,
skulle inte klarat mig en dag utan dig.
utan dig inget mig, älskar dig obeskrivligt mycket<33
#1 - - Anonym:

Aww, hihi. Blir lite tårögd, hah(a) Älskar dig superduper mycket min lilla chong<3 PÖSS

#2 - - Karolina:

Vad fint skrivet hjärtat! Blev också tårögd :') <3

Love you väldigt mycket! <33 du betyder jätte mycket för mig och du finns alltid där för mig! Min fina fina vän :)<333

Till top