Dags att sova när man ska upp snart

Allmänt Permalink0
De mesta av min tid går ut på att jobba och åka till jobbet och hem. Men förutom de så har jag vart på jobbet och åkt karuseller på en ledig dag med härliga vänner :)! Jag har även slappat när jag kan och är ledig :)! även tränat kickboxning as kul och OM man svettas hehe!
Snart kommer de upp tre videos men sist jag försökte ladda upp dom så tog de as segt men jag spela lixom in dom för en vecka sen tror jag xD? aja dom kommer :)! Imorgon troligtvis :)
Jag är ledig imorgon från jobbet men då ska jag provjobba på ett annat jobb och hoppas de går bra där så jag kan börja där sen efter de här jobbet jag har nu :) Sen imorgon på kvällen blir de nått glas vin med Gabriella, ska bli super kul :)! få snick snacka en massa och bara ha de skoj :)!
Idag såg jag ut så här:)! Haft även en bra dag på jobbet :) Blivit skrämd flera gånger när tommi hade tråkigt haha xD Är ju lättskrämd ;D jag fattar inte om dom som  jobbar på spöktåget att dom måste varje morgon åka den själv för se att allt är bra. Jag halvt grät när jag kommer ur den hehe. Tur att jag inte jobbar där ;)! tur för alla rättare sagt :P!
Till top