Långfredag

Allmänt Permalink0
Släkten har vart här idag hos mamma och vi har ätit massa mat, spelat spel, pratat massa osv. vart trevligt :) jag har fått påskägg av mamma och bio check av pappa riktigt najs :D såklart letat efter påskägget;) hittade ganska snabbt hehe :P
Idag har jag sätt ut så här, min nya tröja och den hade jag på kryssningen också :) man ser dock inte så mycket så får visa er sen nån dag :)
 
Har för ett tag sen gråtit lite för jag är så rädd inför operationen Juan min lilla katt ska ha på tisdag.. :( är så rädd för att nått ska gå fel och att han inte ska klara sig ;( då försvinner jag..... asså åååh vad jag mår dåligt av det.. och blir ännu värre att finn och Juan är hos pappa och jag är hos mamma... saknar dom så sjukt mycket fast det vara bara för någon timme sen jag såg dom. mitt allt är dom<3 mina bebisar<3
 
Till top