Nordpolen till Afrikas öken

Allmänt Permalink0
Här ligger jag i sängen och är mega pigg haha! Bara för de så gäspa jag hehe.. Är ledig imorgon så tur de, men borde ändå gå upp senast elva! har ställt klockan, duktig tjej (a)
 
Jag undrar hur de går ihop att det är så brutalt kallt i mammas lägenhet och sjukt varmt hos pappa ( nu överdriver jag lite). Nej men hos mamma är de jätte kallt och jag har just nu flismjukisar(eller ett tyg som är jätte varm och go, nått som liknar flis) sen täcke och sen än flispläd och sen finn och Juan nästan på mig och ni som inte vet så har djur lite högre tempratur i sig så dom här små djuren har typ 39 grader och det innebär att dom är varma. och nu är de lagom varmt om benen haha stört! fryser om armarna när jag inte har långärmat undra om man borde ta på sig nått sånt :O? aja feeett intressant att veta jag antar ju att ni skriver upp de här i eran mobil ;)
De jag ville komma fram till är att de är kallt här. haha.
 
Dags att sova nu och se på nått så jag somnar :)! I den här veckan som kommer så är jag ledig en hel helg, har inte haft så på två månader :P har jobbat varje lördag och många fredagar och söndagar :P Så skönt! Men jag har fullt upp den helgen ändå men, fortfarande ledig ;)
Tog en bild på mig nyss så ni fick se mig lite här också haha.
Till top