sjukis

Allmänt Permalink0
Har blivit sjuk igen och de var ju bara en månad sen jag var sjuk sist, så jäkla segt. men de är bara att vila på och försöka bli frisk så snabbt som möjligt. De typ de enda jag gör är att vila, kollar big brother 2006 säsongen igen haha, sover, kissar och dricker vatten (och jag måst få in att öva mina manus nu också). Man ska dricka mycket vatten men igår jag tror jag fan kom upp i 3 liter minst asså och kissa 2-3 gånger i timmen och nu över driver inte jag haha xD jag får ut skiten från kroppen fort då.
Hade de kul i fredags i alla fall när jag var ute med Jennifer, Lenita och några som Lenita känner. Kom hem halv sex och kände redan i lördags när jag var bakis att jag börja bli sjuk så de var mindre najs... nä nu vill jag ta och bli frisk!
Puss på er i så länge och ingen bild får ni se då skrämmer jag folket är skit svullen runt ögonen fattar inte varför jag får så hela tiden haha..
 
Till top