Dagens skönhetstips

Skönhet Permalink0
Idag tänkte jag tipsa om mina två favorit maskaror. Jag har hunnit testa många! MÅNGA. Dom två som jag köper nu om och om igen är :
Loreal Paris Telescopic Mascara, 165 kr
 
Bästa maskaran om du vill ha Långa och separerade fransar. Jag får hur långa som helst! Om man lägger två lager eller mer så får man även lite mer "volym" i fransraden och på så sätt ser de mer fylligt ut.
 
Nästa maskara är:
Maybelline The Rocket Volum Express, 145 kr (finns ofta på rea och då är priset 99 kr, då passar jag på ;))
Den här maskaran ger massa volym och även en separerande resultat men så att volymen inte försvinner. Tycker även att man får in en längd. Inte lika lång längd som maskaran där uppe men de förstår man ju att de inte ska bli.
 
Jag tycker att om ni inte har hittat en bra maskara så tipsar jag dom här två starkt!
 
Till top