Bra söndag<3

Allmänt Permalink0
I fredags efter jobbet så träffa jag Lenita. Vi köpte mat och laga middag. Sen skulle jag sova hos henne så vi kolla på en film och sen skulle vi se en till men guuud vad trött jag var då. haha. Efter att ha varit van vid att jobba extra till att jobba heltid plus en helt ny bransch så var jag helt slut :P Igår var jag, mamma och peter hos min morfar och under dagen hängde vi med min moster också. Min moster är som en bästa kompis. Måste träffa henne snart igen, för brukar ibland hänga bara hon och jag. Sen brukar jag sova över hos henne :) Vi lärde morfar de där kortspelet som heter sjuan, vi alla är dåliga förlorare så jag sitter och as garvar hur sur man kan bli och sen hur glad man kan bli när man vinner. Gick dock inte bra för mig -.- Vi var på mormors grav och tände ljus. Min fina mormor<3
 
Idag har jag vaknat tidigt för att vara mig på en helg. Har ju blivit så trött på kvällarna så vaknar ju tidigt nu även fast de är helg. Men har hunnit fixa mycket. Handlat mat, lagat matlåder, gått pw med peter och nu ska jag duscha. Måste fixa mina naglar dom är kaos.. måste smörja in kroppen igen så jag inte blir ett spöke.. älskar känslan att man känner sig brun fast de är vinter ;) Snart börjar en ny arbetsvecka. Men är så kul och lärorikt med ett nytt jobb :)!
 
 
 
Till top