L.O.L

Allmänt Permalink0
Idag har jag gjort lite allt möjligt.
började med att jag skulle till min gamla skola och fixa en grej, kändes jätte konstigt att gå samma väg som jag och tjejerna har gått i fram och tillbaka varje dag i tre år. att komma in på skolan var som att komma tillbaka som vanligt. kändes helt stört.
efter det hade jag körlektion, jätte kul och lärorikt. många motor stopp blev det hehe, men jag var duktig också :D
 
jag mötte sen emilia i stan och vi gick runt och shoppa lite, jag fick med mig ett par basic tights som behövs, nya trosor som alltid är bra att ha och sen en stickad kofta som passar perfekt nu när hösten kommer.
så här ser den ut:
 
det syns inte så tydligt men färgen är gammelrosa as snyggt ;D
 
på kvällen nu så har vi sätt filmen LOL, tyckte att den var bättre än förväntat faktiskt. en mycket klassisk ungdomsfilm, och ja allt bilr alltid bra till slut i filmer, kan inte verkligheten vara så också ;P?
emilia gick typ nyss och nu ska jag kolla på någon serie sen sova. behöver inte ställa klockan imorrn :D
imorrn blir det middags mys och tjejkväll med mina brudar woohoo ska bli jätte kul :D!
Till top