Dags att sova men först den här:

Allmänt, tester/listor Permalink0
SENASTE:
1. Dryck: vatten
2. Telefonsamtalet: Annie
3. SMS: annie
4. Sång du lyssnade på: the monsters ( lyssnar på den nu )
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Asså jag har typ aldrig vart på dejt utan bara träffat killar kallar jag de mer haha
7. Har någon varit otrogen mot dig: ....
8. Varit kär: ja
9. Förlorat någon speciell person: ja
10. Varit deprimerad: nej, men har riktigt mått dåligt vissa gånger
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja. hahah
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. lila
14. rosa
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja
16. Fått ditt hjärta krossat: nej inte på samma sätt som förut
17. Skrattat så att du har börjat gråta: hahah ja, senast idag typ tio gånger efter varandra
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: nej
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: inte vad jag vet men, de är säkert så.....
21. Kysst en kompis: japp
BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: hahah msn! de var ju inte igår
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3
24. Har du några husdjur?: två älsklingar
25. Vill du ändra ditt namn: Nej!
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: haha pallar inte prata om den egentligen men var med mamma och pappa på en mysig utflykt och åt middag hemma och avsluta kvällen med att göra slut med mitt ex haha. Roligare med jag hade i år :D då var de fest på jobbet :D
27. Vilken tid vaknade du idag: 08.50
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: prata med annie i telefon hahah
29. Någonting som du längtar till: till träningen imorgon och till på onsdag kväll
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ändra är fel ord, utan mer saker man ska ta tag i och göra :)
32. Vad lyssnar du på just nu: haha låten
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja tror de haha
34. Vad gör dig irriterad just nu: att jag är förkyld och kan bara andas med munnen och låter som en idiot haha
OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Ellinore
37. Singel/upptagen: Singel! :)
38. Stjärntecken: Jungfru
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: -
41. Gymnasie: -
42. Högskola: haha nä har inte gått
43. Hårfärg: Blond
44. Långt eller kort: mellan tror jag
45. Längd: 1.73
46. Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon
47. Piercings: 6 hål i öronen
48. Tattoos: inga än
49. Höger eller vänster: höger
DIN FÖRSTA:
51. Operation: inte gjort
52. Piercing: öronen
53. Tatueringen: ingen haha
54. Bästa vän: Dom vet vilka dom är<3
55. Sporten du spelade: haha har aldrig gått på sport men räknas kickboxning?
56. Husdjur: fiskar hade vi men finn var vår första katt sen Juan :D
57. Vaccination du minns: haha mina första vet jag inte
58. Konsert: vet inte haha
60. Alkohol du drack: var väl cider kanske?
JUST NU:
61. Äter du: inget
62. Dricker du: vatten
63. Är du på väg att: sova
64. Lyssnar du på: haha låten tredje gången i rad
65. Väntar du på: att sova hihi
DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: ja
67. Vill du gifta dig: ja:)
68. Karriär i åtanke: skådespelare
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögonen
70. Kramar eller pussar: Pussar ( och kramar hihi)
71. Kortare eller längre: Långa såklart
72. Yngre eller äldre: Äldre!
73. Romantisk eller spontan: båda tycker jag
74. Snygg mage eller snygga armar: asså de är ju båda men manliga armar är jag sjukt svag för hehe
75. Tatueringar eller piercingar: tatto
76. Känslig eller inte: asså jag tycker faktiskt att killar borde visa mer känslig sida men i normal nivå haha
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: haha inget
HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: ja
80. Gjort något sjukt spontant: ja haha
81. Tappat glasögon eller linser: nej
82. Haft sex: ja
83. Krossat någons hjärta: kanske inte krossat men gjort någon ledsen, ja.
84. Har någon krossat ditt hjärta: eh ja.
85. Har du blivit arresterad: haha nej :) eller ;)?
86. Dissat någon: hahahhahahah JA, för många gånger har man behövt
87. Gråtit när någon dött: ja.. :(
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): ja tyvärr
TROR DU PÅ:
89. Dig själv: ja!
90. Mirakel:  ja faktiskt!
91. Kärlek vid första ögonkastet: kan nog hända
92. Himlen: ja
93. Tomten: såklart ;)
94. Att kyssas på första dejten: ja
95. Änglar: ja<3
VARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: Nej!
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: men nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: familj, vänner, mina bebisar<3
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja, fett ondödigt att göra den om man skulle ljuga.
 
God natt! puss<3
Till top