100 frågor

Allmänt Permalink0
haha är nog mer jag som tycker de här är en ni men aja ;)
 

1. Vilken svordom använder du mest? tyvärr f*tta, fan.. svär ofta ibland inte kul :(

2. Äger du en iPod? nej-.-

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? inget är ledig imorgon:D

4. Hur många resväskor äger du? en 

5. Använder du flip-flopps? nää typ inte 

6. Var köper du dina matvaror ifrån? ICA<3

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med när jag tar själv bilden ;)

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Frost :)

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? kompis!

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Köpa mig en lägenhet

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Haha ja!

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej sover som en gris ;)

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? inget nytt test märker jag nu.. haha

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Har ingen favorit
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? nej

16. När var det senast någon stötte på dig? ingenting jag tänker på men är väl när man är ute och festar
17. Vad åt du till middag senast? åt lite blandat idag, blev en korv på 94 % kött med 0.7 g kolhydrater på 100 g så en super korv :)

18 Använder du huvtröjor? nja..

19. Kan du vissla? ja

20. Vem var den senaste som ringde dig? Annie
21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? något som går snabbt och har pirrande i magen :)

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? gör de väl säkert men dom är varken mina vänner eller någon som jag bryr mig om så i dont care :D

 23. Vilken månad är de just nu? December :)!

 24. Tittade du på tecknat när du var liten? Yes!

 25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Tar 30 min att gå 7 min med bil typ :)

26. Hur många syskon har du? 1<3

 27. Är du blyg inför det motsatta könet? nja.. kan bli blyg ibland men oftast inte.

28. Vilken film kan du alla replikerna till? typ i serien vänner hehe

 29. Äger du några popband t-shirts? hahah nää

30. När flög du senast? när jag skulle hem från kroatien

 31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 hos mamma, 6 hos pappa

 32. Läser du för skojs skull? eeh va?

 33. Pratar du några andra språk? nää kan lite engelska

 34. Diskar du din egen disk? ja! oftast hehe

35. Har du gråtit offentligt? Ja...

36. Har du en stationär dator eller en laptop? laptop<3.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? ja de är kul att lära sig nytt men inte alltid

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? inte just nu men kommer säkert
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nej de tycker jag inte

40. Kan du kasta macka? vaddå kasta macka är jag lost eller?

 41. Har du någonsin varit på Jamaica? nej.
42. Vad har du med dig in på bion? questbar

43. Vem var din favoritlärare och varför? Siv i lågstadiet<3

 44. Har du dejtat någon av en annan religion? Ja

45. Vad har du för väder? mörkt och dimmigt

46. Har du en blogg? Ja, haha

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Jag vet inte vad jag hade haha xD

 48. Gillar du att flyga? lite läskigt men ja lite gillar jag :)

 49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll och rolig
50. När sov du senast på golvet? Öh vet inte haha xD

 51. Vilken är din favoritdrink? alkohol: vin annars så vatten :D
52. Gillar du din boende-situation? yes, men vill kunna flytta hemifrån :) men trivs hemma :)

53. Vilken är din mammas hemstad? i skåne( pinit att inte veta exaktxD)

 54. Din pappas hemstad? stockholm

 55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 7 men helst 8-10

 56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte stressiga men oftast mycket :) gillar att ha mycket för mig 

57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? går inte i skola nu har tagit studenten för 2 ½ år sen

 58. Vilken är din favoritfrukt? äter inte frukt eftersom jag äter strikt lchf, men bär är okej så hallon:)

 59. Äger du en digitalkamera? Ja fast vart den är undrar man?

 60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22 xD

 61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej verkligen inte, suger på de. Men försöker så gott jag kan.
62. Tror du på liv på andra planeter? ja

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? en kille på en fest
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Man säger ju man men vill tro på en könlös gud tror jag

. 65. Vad var det senaste du åt? ost:)

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? mest samma

 67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? mamma har alltid velat att sin dotter ska heta ellinor och pappa tyckte de lät bra fast föreslog ett E på slutet: Ellinore :D

 68. Gillar du senap? nej usch..

 69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Kämpa på!
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? kanske hihi
71. Har du varit inblandad i en trafikolycka?ja
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej skulle vilja:D smink i så fall haha

 73. Tycker du om att krama folk? ja!

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja!!!!

75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? kommer inte ihåg men jag gråter lätt så många, KOM på nu att i taket lyser stjärnorna har fått mig att böla massa :(

 76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? kommer inte ihåg namnet

 77. Vad är du allergisk mot? inget nu. men har vart de mot nötter, och djur när jag hade astma

 78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? jo ;/ blir de ibland

 79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Samuel har jag för mig haha

 80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? kisar och kollar på instagram för att vakna till haha 

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? en är av alla tusen när jag och annie lekte resturang, är ingen ide att säga vad jag sa ni kommer inte fatta xD hahaha!

 82. Vad får dig att gråta? ganska mycket är känslig.

 83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? min rumpa och mina ögon
84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? armarna
85. Vem är din knasigaste vän och varför? många är de precis som jag :D

 86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Ja..

87. Vilken musikkonsert var du på senast? på grönan när darin sjöng där 2013 :) 

88. Vad har du för färg på tandborsten? ljus blå och rosa

 89. Har du varit med på tv någon gång? Ja flera gånger :)
90. Har du levande blommor hemma? nej tyvärr haha

 91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob?svart 

92. Har du körkort? ja:D! haft de nu över två år :D

 93. Har du en bästis? ja<3
94. Hur ser dina sängkläder ut? olika

95. Vad får dig att koppla av?en ledig dag hemma med massa mys med mina katter

96. När skrattade du hjärtligt senast? igår :D

 97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? slappa haha vet inte

 98. Vilken var din bästa ålder? typ nu :) vet inte faktiskt

 99. Berätta om någonting du ångrar: att jag har förut behandlat min kropp dåligt med antingen äta för eller äta för mycket skit mat.

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? få Juan lugn han springer på min data haha!

 
Till top