Dom här fem måste man ha!

Skönhet Permalink0
Jag tänker inom hud, hår och naglar. De är inte smink jag tänkte tipsa om.
 
1. Svinborsten. Är ett måste när man ska borsta håret, den gör så att de inte kommer göra ont. Den är sjukt mycket mer skonsam för håret och då kommer håret slitas betydligt mindre.
 
2. Ha en bra lypsyl som återfuktar läpparna. Jag över doserar lypsyl och de ska man inte göra men har inte hittat någon som jag älskar men har en som är okej. Den ligger alltid nära mig ;)
 
3. En bra hår olja är ett måste för mitt hår som är torrt men även för alla. Sen kanske jag behöver använda de oftare än någon annan. Men alla behöver lägga lite hår olja i topparna ibland.
 
4. Ett top lack och ett bas lack när man ska måla naglar. För att få de att sitta bättre, hålla längre och bli snyggare:)
 
5. HANDSPRIT! Jag har alltid de med mig och den jag har ger lite åter fuktning och god doft också.  
 
 
 
 
Till top